Username:

Password:

Fargot Password? / Help

Sarea roz de Himalaya

Ai auzit pana acum de minunatul cristal de sare care vine direct din Muntii Himalaya? Sarea roz de Himalaya are multiple beneficii si poate fi o alternativa sanatoasa la sarea obisnuita pe care cu totii o avem pe masa.

Foarte multi oameni afirma ca sarea roz de Himalaya este una dintre cele mai pure din lume, iar starea ei a fost mentinuta de zapada si gheata care au ferit-o de poluare.

 

 

Iata beneficiile sarii roz de Himalaya:
-         contine 84 de minerale: clorura de sodiu, sulfati, calciu, potasiu, magneziu, etc.
-         previne afectiunile cardiovasculare
-         previne afectiunile aparatului respirator si imbunatateste functia plamanilor
-         mentine un Ph optim in organism
-         reduce semnele imbatranirii
-         imbunatateste calitatea somnului
-         previne deshidratarea
-         previne durerile musculare
-         intareste oasele
-         scade tensiunea arteriala
-         imbunatateste circulatia sangvina
-         ajuta la curatarea organismului de metale grele.

******************************************************************************************************************************************

Multora dintre noi ne place iarna si zapada, insa schimbarea brusca de temperatura si vantul puternic deseori aduc cu sine raceala. Se spune ca

bacteriile nu rezista la temperaturi foarte scazute, totusi, pe oriunde mergem in aceasta perioada, sunt multe sanse sa ne intalnim cu persoane racite.

Avem cateva sfaturi generale care va vor ajuta sa evitati raceala.

1. Odihniti-va mai mult. Iarna simtim adesea ca avem nevoie de mai mult somn decat de obicei. Si in cazul oamenilor e normal sa hiberneze un pic in timpul iernii, asa ca asigurati-va ca dormiti mai mult decat o faceti in mod obisnuit..

2. Hraniti-va bine. Desi iarna ne e mai greu sa avem acces la fructe si legume proaspete, pe langa hrana calda si completa, avem nevoie si de fructe si legume crude care au un continut ridicat de minerale si vitamine. Puteti consuma de exemplu citrice, mere, avocado sau legume verzi.

3. Stimulati-va sistemul imunitar. Natura ne-a daruit cateva produse care contribuie mult la fortificarea sistemului imunitar: polen, ghimbir, catina, lamaie, miere, vitamina C, zinc sau echinaceea.

4. Nu uitati sa faceti miscare. Desi iarna e mai greu sa ne mobilizam sa facem miscare, aceasta e foarte importanta pentru a ne mentine corpul in forma. Sunt recomandate sporturile de iarna, inotul in bazine incalzite, plimbarile zilnice si exercitiile de forta si streching acasa sau la sala de fitness.

5. Faceti-va timp pentru relaxare. Stresul contribuie in mod special la dezvoltarea racelii si a altor probleme. Incercati sa va faceti timp pentru relaxare, pentru a citi o carte sau pentru a bea un ceai cald. Muzica relaxanta si meditatia ajuta, de asemenea, foarte mult.

Leave your comment

Your Name: (required)

E-Mail: (required)

Website: (not required)

Message: (required)